nickistrickis

Alla inlägg under september 2010

Av Nikita - 18 september 2010 17:33

Förlåt att jag inte har bloggat!! Men de är så här att jag är ju lite glömsk och glömde bort mitt lösenord så ja jag har inte kunnat blogga då...Och så har min data varit på lagning i 3 veckor!!!! DÖÖÖÖÖJOBBIGT!!!!    Men nu har jag i varjefall ett nytt lösen och en lagad dator!! Så lite tur har man ändå!! Innan jag glömmer det var en av mina bästa kompisar som fixade ett nytt lösen!! Och den personen heter Pauline tvilling till min andra bästa kompis Louise gå in på deras bloggar!! Paulines: Dance-P.bloggplatsen.se Louises: Coolalollo.bloggplatsen.se Så nu har ni två andra super duper bra bloggar att läsa i!!!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej&välkomna till min blogg! Här skriver jag om mig, mitt liv, skolan, kompisar m.m.! Kommentera gärna!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag skriva mer om?
 Mitt liv
 Mode
 Mat
 Design
 Djur
 Mina vänner
 Fotboll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards